fbpx
Danske Tursejleres sekretariat

Sekretariatsmedarbejder med sejlerhjerte

Brænder du for sejlerlivet og de fantastiske oplevelser, som knytter sig til et fritidsliv på vandet? Så er det måske dig, vi skal byde ”Velkommen ombord”. Danske Tursejlere er nemlig i rivende udvikling og har brug for flere hænder på vores skønne kontor i første række på havnefronten i Nyborg.

Danske Tursejlere er Danmarks største organisation, der udelukkende varetager interesser for fritidssejlere. Vi arbejder for de mere end 15.500 sejlerfamilier og sejlklubber, der har meldt sig ind i fællesskabet af tursejlere. Vores mission er at gøre sejlerlivet så attraktivt som muligt for alle, som ønsker at dyrke sejlads som fritidsinteresse.

Det gør vi bl.a. ved at:

  • Udlægge 150 turbøjer, som man kan nyde et ophold ved i smukke omgivelser.
  • Udgive et lækkert sejlermagasin i form af vores medlemsblad ”Tursejleren”.
  • Tilbyde gode forsikringer, så man kan nyde sejlerlivet uden bekymringer.
  • Afholde spændende kurser og foredrag.
  • Arrangere årlige sommertogter.
  • Søsætte forskellige projekter som f.eks. ”Blå Oplevelser”.
  • Være fritidssejlernes politiske talerør i samarbejde med vores partnere.
    … og meget mere

Om jobbet

Du bliver en del af vores nuværende besætning på fem medarbejdere, hvor den daglige medlemsservice vil være dit primære fokusområde. Derudover kommer du løbende til at arbejde med ovenstående områder, hvormed din dagligdag vil være alsidig og bestå af opgaver, som f.eks.:

Primære opgaver

  • Indmeldelse og rådgivning af medlemmer
  • Beregning af tilbud på lystbådeforsikringer

Sekundære opgaver

  • Koordinering af foredrag og kursusaktiviteter
  • Forefaldende kontorarbejde

… og mange andre spændende opgaver efter aftale.

Om dig

Du har:

  • Kendskab til sejlerlivet
  • Erfaring med at servicere medlemmer/kunder
  • Er udadvendt, smilende og servicemindet

Har du desuden erfaring med bogføring vil dette være et plus, men ikke et afgørende krav. Det er heller ikke afgørende, at du har arbejdet med forsikringer tidligere, da du vil blive lært grundigt op i vores systemer.

Det praktiske

  • Stillingen er fuld tid på 37 timer med primær arbejdstid i tidsrummet 8-16 i hverdage. Weekendarbejde kan forekomme i enkelte tilfælde, hvor vi er ude til arrangementer, messer m.m.
  • Arbejdet vil hovedsageligt foregå på vores smukt beliggende kontor på havnen i Nyborg – dog med mulighed for hjemmearbejde efter aftale.
  • Tiltrædelse: snarest muligt
  • Løn efter kvalifikationer.

Vil du høre mere, så er du velkommen til at henvende dig til sekretariatschef Sune Abelgren Olsen på sune@branddev.dk eller tlf. 51 43 86 36.

Send din ansøgning sammen med dit CV til sune@branddev.dk hurtigst muligt.

Samtaler afholdes løbende.

Vi ser frem til at høre fra dig.